Azért még nem adtuk fel.

2018.01.05 (Péntek) van itt a hétvége, eltelik a nap edzés nélkül, Máté buliba megy, egyedül nincs most kedvem menni, rossz egy ilyen edzős nap után mikor még az eső sem számított és ami keresztbe tesz az a péntek este. Nemprobléma holnap pótoljuk.

Már szombat van meg is lenne a pótlás de Máté térde fáj, ma elesett, így nem lesz jó futni gondoljuk egy nap még nem a világ vége.

Eljön a Vasárnap is már este van próbálom rávenni Mátét hogy csináljunk olyat amihez nem nagyon kell futni de ő csak futni akar, nem hajlandó mást csinálni közben a családdal kaját rendelünk meg is jön a gyrosztál a legjobb amit errefelé kapni lehet, bekajálunk, televagyok nem bírok mozdulni ismét csak elhalasztjuk a futást, furdal is a lelkiismeret, mert azért csak jó lett volna legalább a 3 alkalom legyen meg egy héten.
meadow-2718559_1920.jpg

Este még elhatározom hogy elkezdek rendszert vinni az életembe, holnap munka után hazaérve eszek, 18:00-kor leülök megírom a mai bejegyzésem, aztán 19:30-kor Mátéval vagy nélküle de én elmegyek futni erről persze őt is értesítettem, a válaszával nem voltam megelégedve, egyáltalán nem volt magabiztos.
Mint a Bevezetőben már említettem hogy elég halogató vagyok, ahogy nagyon sok ember velem együtt.
Talán te is aki most olvasod ezeket a sorokat, mindig van egy kifogás Ugye? :)
de meg kell tanulnunk ennek ellenállni, 2018.01.08 (Hétfő) 18:10-van és már kb 20 perce írok, tudom biztos van akinek kevesebb idő is elegendő de a határidőmet legalább betartottam.

Egy új lépés ez ami közelebb visz a célomhoz és ebben nagy segítségemre van a Blog ezért is kezdtem el, mert nagyon különbözik a futástól ez a fajta tevékenység de összekapcsolva hatékonyabb és szépen kiegészítik egymást, "mert nincs futós blog, futás nélkül és ha futós blogot akarok akkor ahhoz futni is kell" persze a jövőben majd lesznek más témák is feldolgozva. Ha szeretnél kommentben írhatsz is tippeket. Na meg alig várom hogy jobb idő legyen és színesebbnél színesebb, saját képekkel is kiegészíthessem az írásaimat. :) Ma megvolt a blog, jöhet a futás, én már kész vagyok rá!

"Könnyebb lenne feladni, de hogy szabaddá válljak néha a nehezebb utat kell választanom "

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadnakszulettek.blog.hu/api/trackback/id/tr9113559495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Élj ma, mert ma még van időd.

Friss topikok

süti beállítások módosítása